2013. június 18., kedd

2. rész

*Katerine szemszöge*

-Nem tudom. Szerintem aludnunk kellene Kate.-Nézett rám Vicky, és láttam hogy próbálja törölni az agyából a témát.
-Komolyan? Aludni? Mikor a fiúk épp itt vannak Miami-ban? -Vontam fel a szemöldökömet
-Miért, szerinted mit tehetnél?-Kérdezte.
-Beszélni akarok velük. -Határoztam el magam.
-Kate...Figyelj. 20 perc múlva éjfél. És nem hinném ha a srácok örülnének, ha hajnalok hajnalán zaklatnád őket. Aludjunk. -Győzködött.
-Ne légy már ennyire félős!-Szóltam rá. -Ideje egyszer már, hogy cselekedj is, ne csak remélj vagy beszélj. Amúgy meg épp a közeli hotelban szálltak meg, és a turné busz is a West Street-i parkolóban áll. Mi lehet ha oda megyünk? Egy próbát megér. -Mondtam.
-Rendben, de ha megint miattad kerülök bajba, akkor nem tudom mit csinálok veled...-mondta és felállt. Felöltöztünk rendes cuccba és elindultunk. Fogtunk egy Taxit és a parkolóhoz mentünk,halkan sétáltunk a sötét utcán majd be a parkolóba,ahogy beértünk az összes villany felkapcsolódott. Oucsh.
 -Merre lehet?-kérdeztem.
 -Kate!Nem nehéz megtalálni egy bazi nagy piros buszt...-mondta Vicky és elindultunk az egyik irányba.Sikeresen meg is találtuk. Azért egy parkolóban tényleg feltűnő egy ilyen busz.Közelebb sétáltunk Vicky megpróbálta kinyitni zárva volt.
 -Mit vártál?!Hogy nyitva hagyják csak nekünk?-kérdeztem halkan.
 -Tarts bakot!-mondta.
 -Nem te vagy a nehezebb!-nevettem.
 -Az anyád!-nevetett.
 -Cshhhhhh!!!-intettem le nevetve majd megtartottam neki hogy körbe tudjon nézni.
 -Tiszta!-mondta,elkezdtünk az ajtóval babrálni amire a busz beriasztott,egymásra néztünk szerintem mindketten lefagytunk. Nem mozdultunk...meg amúgy sincs bent senki se...a nagy szart nincs.Kapcsolódott a lámba és nyílt az ajtó.
 -Fuss!-löktem meg egy kicsit de amire kiegyenesedtünk a két srác erősen elkapta a karunkat.
 -Mit kerestek itt?-kérdezte kissé agresszívabban Harry.
 -Mit akaratok a busszal?-kérdezte Louis szintén nem túl boldogan.Nem tudtam mit mondani Vicky felé néztem.
 -Válaszolnátok még ma kislányok?-kérdezte,a parkolóba két kocsi ért be. Az egyikből Paul a másikból pedig Liam, Niall és Zayn szállt ki.
 -Ti kik vagytok?-kérdezte Paul.
 -Válaszoljatok már!-emelte meg a hangját Harry.-Biztos buli volt ezt csinálni...megint csak két megszállott rajongó...hátha kaphatnak még aláírást is...-mondta Cinikusan.
 -Harold Edward Styles! Ne ítélj első látásra!-torkolta le Vicky Harryt,amin kissé meglepődött.
 -Tehát...azt mondod ne ítéljen? Megpróbáltátok feltörni a buszt. Ezt mégis mi a faszra kellene vélnünk? -Tette karba a kezét Louis.
 -Utálom a hülye tinipicsákat. Mind ugyan olyanok. Mégis mire számítottatok? És...ha már itt vagytok miért nem meztelen jöttetek? Azon sem lepődnék meg. -Kacagott Harry cinikusan.
 -Ne. Harry ne. -Mondtam halkan. Felvonta a szemöldökét. Vickyre néztem, akit láthatóan elöntött az ideg. Jajj ne. Kiabálni fog, ezzel csak ront a helyzeten.
 -Tinipicsának neveztél? -Kérdezte elfojtott hangon.
 -Igen. Tinipicsának. Fellőtték a pizsit cica. Menj haza és szólj anyucinak.
 -Na tudod kinek mondj ilyeneket! - Kapta fel a vizet Vicky, és előre lépett, de Paul lefogta és elrángatta.
 -Nincs jogod ilyeneket mondani nekünk... -Mondtam.
 -Neked pedig nincs jogod feltörni a turné buszt. Azt hiszem ennyit erről, nem? -Nézett le rám Louis.
 -Tényleg messzire mentetek. Haza viszlek titeket. -Nézett Liam ránk, majd biccentett Paulnak aki elengedte a szenvedő Vickyt.
  -Nem. Másért jöttünk. -Erősködtem.
  -Nézzétek. Nincs időnk kislányokra. -Mormolta Zayn, és rágyújtott egy cigire.
 -Nem vagyunk kislányok! -Kezdtem kicsit én is kiborulni.
 -Ha a tinipicsa jobban tetszik..-Rántotta meg Zayn a vállát majd a cigijébe szívott. Vicky tett felé egy lépést, majd kivette a szájából és eltaposta a cigit. Bátor.
 -Szerintem most gondolkozz el mit csináltál...-Mondta Zayn kicsit már benne is kezdett felmenni a pumpa ahogy láttam.
 -Nem. Te gondold át mivel rontod az egészséged!-Vettem védelmembe Vickyt, aki a másik két fiúval csatázott közben.
 -Harry a tinipicsát most gondold át...-Mondta Vicky. Liam elkapta a karját.
 -Jó elég lesz....gyertek. Megyünk.-Mondta,Vickyt a kocsi felé húzta.
 -Na mi van...nem mész?-kérdezte Harry. Vettem egy nagy levegőt, lenyeltem amit mondani akartam majd Vicky és Liam után mentem.
 -Menjél csak...-röhögött Harry és Louis egyszerre majd visszamentek a buszra mi meg beszálltunk a kocsiba.
-Tök értelmetlenül jöttünk ide. Én megmondtam. -Vágta Vicky a fejemhez. -Alig mertél megszólalni. -Mindig ennyire bunkó ha felmegy benne a pumpa.
-Mi is a pontos oka annak hogy ide jöttetek, és majdnem feltörtétek a buszt? -Vonta fel Liam a szemöldökét.
-Az, hogy barmok módjára teszitek tönkre magatokat.- Néztem Liamre, aki össze ráncolta homlokát szavaimra.
-Nem hinném hogy ehhez bármi közötök is lenne. -Vont vállat.
-De van. Miattunk, rajongók miatt vagytok ott ahol, ti pedig ezt már nem veszitek figyelembe, és rossz példát is mutattok. -Dőlt belőlem a szó. Tudtam volna még mit mondani, de nem akartam.
-Hagyjuk ezt. Nem fogok nektek magyarázkodni. -Sóhajtott, és miután Vicky elnavigálta ő az otthonomhoz, le parkolt a ház előtt.
-Köszi. -Mondtam.
-Ugyan...-legyintett, mi pedig kiszálltunk.
-Nem jössz be egy kicsit? -Kérdeztem, hátha legalább vele tudunk beszélni. Rámenősen hangzott, de a célom csak egy kis beszéd volt. Liam össze ráncolta a szemöldökét.
-Csak ha nem ugrasz rám. -Mosolyodott el.
-Semmit sem ígérhetek. -Nevettem és bekísértem a házba

[3 komi és jön a következő :D (:]

9 megjegyzés:

  1. Na szóval...most azonnal hozd a kövit!!! Ezt veheted parancsnak is!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nem akarom ilyennek látni őket. Szerintem semmi közöm a magánéletükhöz. Ha tényleg ilyenek... akkor is hadd higgyem, hogy ártatlanok, udvarias igazi angol fiúk. és Hadd higgyem, hogy Niall pedig a tökéletes. Nem akarom elveszíteni a hitem. Ez olyan lenne, mint egy hívőnek elveszíteni azt Istenbe vetett hitét.

    Viszont Liam túl kedves még. Lesz vele valami?:D
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Annie! (: Ez a blog PONT AZÉRT van, hogy az emberek kicsit átlássanak a ,,jó fiúkon, udvarias angol srácokon" és lássák azt, mit tesz velük a siker, a pénz és a hatalmas rajongótábor. Én is imádom őket, és természetesen én sem szeretném, illetve mi sem szeretnénk ha ilyenek lennének, de mi nem hagyjuk hogy elvakítson minket mennyire helyesek, tehetségesek és fantasztikusak. Néha az álarc mögé kell látni, és az igazi embert kell keresni.
      Pl over again:
      ~Whether we’re together or apart
      We can both remove the masks
      (: Tehát nem bánom, hidd el amit a médiában mutatnak feléd, de akkor nem ajánlom a további olvasást, mert sok olyan dologgal készülünk, ami elgyengítheti hitedet a feléjük irányuló jó fiússágban. Szeretném ha olvasónk maradnál, de ehhez meg kell értened, hogy a siker és a média lerombolja egy ember igazi jellemét, és teszi valakivé...
      Köszi a kommentet. (:
      ~Klauu

      Törlés
    2. Persze, persze... Tudom:D - Tudom azt is, hogy a hozzászólásaim miatt néha 12 évesnek tűnök, vagy annyinak se -. Csak gondoltam kétségbeesésemben leírom ezeket.

      Látom én is, hogy az átlaghoz képest ártatlan 16 éves fiúkból mi lett. Sajnálom, de szerintem az x-factor miatt van, meg azért, mert az "emberek" hirtelen Istenként kezdték imádni őket. Ha keményen meg kellett volna dolgozniuk ezért, talán nem lennének most olyan mások.

      Ettől függetlenül az én írásaimban jó vastag maszkot kapnak, néha a maszk nagyon vidám dolog tud lenni:DD
      ~xx

      Törlés
  3. Nagyon jó lett.Izgi *____* Kíváncsi vagyok mi lesz Liammel ő mit fog csináni :D...siessetek !! *_____*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönjük szépen. Most hogy meg van a 3 komi, dolgozunk rajta :DD És Liammel kapcsolatban semmit sem ígérhetek, olvasd folyamatosan a blogot, és mindent meg fogsz érteni (:
      ~Klauu

      Törlés