2013. június 21., péntek

3.rész

*Vicky szemszöge*

 -Pacek kis ház. -Nézett körbe Liam.
 -Ülj csak le. -Mondta Kate és a kanapé felé mutatott. Liam kisebb habozás után le is ült.Nézelődött és olyan "Ez mi?!" fejet vágott.
 -Liam...-legyeztem a szeme előtt. Kicsit kellemetlen volt hogy ennyire kiguvadó szemekkel nézte a lakást.
 -Jha...persze...csak itt minden olyan...-mondta de közbeszóltam.
 -Hétköznapi...-mondtam.
 -Semmilyen.-fejezte be a saját maga képzelete szerint. Szinte láttam ahogy Kate hozza a Svéd kés készletet.
 -Liam...-fogtam meg a fejem.
 -Jó persze...igyekszem hozzászokni..de mindegy.-rázta meg a fejét.
 -Mi lett veletek?-kérdezte Kate.
 -Semmi...mi lett volna?-kérdezett vissza.
 -Mert mások lettetek...-mondtam.
 -Cigiztek,Piáltok meg minden más...-mondtam.
 -Ha ezért kellet hogy bejöjjek akkor mentem.-állt fel és "Angolosan" távozott. Katere néztem aki az ajtót nézte majd felém pillantott.
 -Hm...not bad. Hogyan húzzunk el perc alatt...Liam Payne módra...-mondtam és elnevettem magam Katel együtt.
 -Ma van kedved hotelban aludni?-kérdeztem.
 -Ugye nem...-mondta.
 -De-de!-mondtam és felálltam majd mellé léptem.
 -Megyünk a fiúkhoz!-vigyorogtam és már kézen is fogtam majd elindultam vele a hotel felé.20 perce értünk haza egy nagy lebaszás után hogy a buszukkal babrálunk...Nem baj...rontsunk rájuk.
 -Vicky ez hülyeség! Csak nagyobbat fogunk kapni!-mondta Kate a taxiban.
 -Jaj ugyan már...max távol tartási kérelmet nyújtanak be..nem nagy gáz!-mondtam és elnevettük magunkat. Kiszálltunk a taxiból és megálltunk a hotel előtt. Kate igazgatni kezdte a ruháját.
 -Mit csinálsz?-kérdeztem.
 -Be akarsz jutni vagy nem?-nevetett majd miután kész lett szolid cuccát..hogy is mondjam eléggé feltűnővé tette. Hosszú lenne elmondani miket csinált. Kb a gatyáját dereka közepéig felhúzta ami így is comb középig ért,a pólóját lejjebb húzta és megkötötte a hasa közepénél majd a felgumizott haját kiengedte. Kicsit más lett a "jó kislányos" szerepéből.
 -Amíg én beszélek a portásos sráccal. Nézd meg melyikbe laknak!-mondta és bementünk. Tényleg el is kezdett a sráccal beszélni amíg én a szobákat néztem,de csak Niallt és Zaynt találtam meg. 5 percig keresgéltem őket majd feladtam és megböktem Katet hogy mehetünk.
 -Köszi,majd beszélünk.-mondta majd felmentünk a szobába,időközben ő visszaállította magát én meg a számot memorizáltam,bementünk a szobába leültünk az ágyra.
 -Nah hívjuk?-kérdeztem.
 -Hívjuk-bólintott Kate majd először felhívtam Niallt és vártam. Felvette.

Egy rövidet beszéltünk vele,egész rendes volt. Miután leraktam Katere néztem aki elmosolyodott.
 -Szeretnéd tudni mit érzek?-nevetett.
 -Nem...kösz nem...majd otthon...-nevettem. 
 -És akkor Zayn...-mondtam és beütöttem az ő szoba számát is. Lényegesen többet csörgött mint Niall telefonja.

Ami az érdekes volt hogy...nincs késő... és a másik meg hogy ránk rakta a telefont.
 -Érdekes...kedves...-mondta Kate.
 -Igen...erről tudni mondanék neki 1-2 dolgot...-mondtam. 
 -Lehet hogy fáradt...-mondta Kate és elgondolkodott.
 -Nem..de akkor is mi van ha egy 6 éves gyerek vagyok aki 2 napja itt van mert a szüleivel mit tudom én mi van...és az ő számát hívtam először?-kérdeztem
-Kicsi a valószínűsége...de nem tudom. Ebbe nem gondoltam bele...de szép kis kreálmány.-mondta mosolyogva.
 -Köszi.-nevettem. 
 -Aggaszt hogy mi van velük.-mondtam és Katre néztem.
 -Holnap is bepróbálkozunk...-fintorgott Kate.
 -Na ez már hozzáállás...várjunk..ezt csak viccből mondtad ugye?-nevettem. 
 -Látom észrevetted.-nevetett és ledőlt az ágyra.

8 megjegyzés:

  1. Csajok, nagyon tetszik ez a blog, teljes mértékben egyetértek veletek, mindenben. A srácok tényleg kifordultak magukból és amikor megláttam azokat a hajós képeket, ahol drogoztak.. Elkezdtem bőgni. Na, de ez most mellékes, a lényeg, hogy SIETNETEK KELL, MERT NAGYON KÍVÁNCSI VAGYOK! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk hogy tetszik :)
      Mi a hajós képet fb-n kb 1 órán keresztül beszéltük és ott tényleg nagyon kiborultunk.
      Még egy komi és hozzuk :)~I.*

      Törlés
  2. húha nagyon izgalmas,és tényleg valós :) kérlek siessetek a kövivel! xx

    VálaszTörlés
  3. Meglepetés nálam! :) http://theangelsavior1d.blogspot.de/2013/07/4-dijam.html

    VálaszTörlés
  4. most találtam a blogra..érdekes:D jöjön már az uj részkiváncsi avygok ráXD

    VálaszTörlés